Pages

Japon olcam ben :D

wall2_pic.jpg

Şu sıralar uzak doğu kültürüne merak sardım, Samuraylar Ninjalar felam derken kendimi Uzakdoğu kültürünün kilometre taşlarını incelerken buldum. Gerçekten çok ilginç ve ilgi çekici bir kültürleri var :) Bi de böyle birşey buldum.

Lina‘nın ameliyatı başarılı geçmiş, bir haftada yoğun bakımdan çıkacağını öğrendim. Bugün yarın Metin abi teskere alıyomuş ne güzel :) Bloglar AlemiE-kitap Projesi” başlatmış, destek olalım dimi :)

Geçmiş olsun...

Sevgili arkadaşım Lina bugün Cerrahpaşa Tıp Fakültesinde kritik bir ameliyat geçirecek, Kendisine acil şifalar dilerim. Umarım bir an önce eski sağlığına kavuşur. Dün Ameliyat Olan Mehmet hocam‘a geçmiş olsun diyor ve iyileşir iyileşmez aramızda görmek istiyoruz :)

DeLi(rdik)

Son günlerde internette ve Tv haberlerinde elemanın birinin Deli Grubuna ait Ösym Kıçımı y. playback klibine yer veriyor :) gerçektende çok komik olmuş elemanın performansını tebrik etmek lazım :) şarkının mp3 burada.

Kim bunlar diye soracak olursanız, Rock City Bursa‘nın 2003 yılından beri popüler gruplarından biri, sık sık Resimli Bar ve Çaçaron bar’da konser verdikleri için, sürekli kendilerini dinleme fırsatımız oluyor :) son haberlerde albüm çalışmalarına başladık gibi bişeyler duymuştum, Albümde yer verecekleri Ösym şarkısının sözlerini değiştirecekelrmiş :( onun dışında kendileri yakından tanımak isterseniz, Altı parmak, Arapşükrü’nün sonundaki 60’s lar cafe’ye gidin, belki iyi bir çocuk olursanız onları çay servisi yaparken görebilirsiniz :D :D

Gelelim Bursa’nın diğer gelecek vaad eden Gruplarına;
Edna
Cosmic Platform
Tasma
Sobe
Assassination

Lost the Band
Popcorn
Sapphire
Frekans
İleride bu gruplar hakkında yazı yazarım. Bekleyin :)

MK1

Duvar Kağıdı
Can sıkıntısı :) (kendim için yaptım :P)

23 Haziran...

Dün “23 Haziran Dünya Muzo’ya Yemek Ismarlama Günü”ydü yurt genelinde etkinliklerle kutlandı. Dün aynı zamanda Junkie pokemonununda doğum günüymüş ve kendiside o günü “Dünya Junkie Günü” ilan etmiş, (pis kopyacı) pazar gününü birlikte geçirebileceğimizi (%10luk bi ihtimal) düşünerekten fazla üstüne gitmedim, elime geçirince yapacağımı biliyorum ben :D pazar günü demişken bu pazar İstanbul’da “Zoque.Forum ve Blogkardesligi.com Buluşuyor” adı altında toplanıcaz. Bakalım neler olucak :)

Neler oluyor hayatta...

)

Afkar Media tarafından Al-Quraysh adında bir oyun yapılmış, İslamiyetin ilk 100 yıllanda geçen oyunun görüntülerine bakılırsa güzel bir strateji oyuna benziyor.
Google Türkiye Ofisi açılmış hayırlı olsun diyelim :) Junkie gene tasarım değiştirmiş, bıktım kardeşim yeni tasarım hayırlı olsun demekten :P Şu sıralar birileri Metin abinin sabrını sınıyo :) Nahnu Google ADSense‘ye küsmüş, bademli magnum yiyebilmesi için elimizden geleni yapalım bizde :) Birileri harbiden uçmuş ben hayatta kullanmam başım gözüm sağlam kalsın. Opera‘nın seni sürümü çıkmış, buradan da Türkçe dil desteğini indirebilirsiniz.

Not: Yazıda kullandığım imajın orjinali burada. Nereden elime geçtiğini hatırlamadığım için kaynak belirtemiyom :P
Özel not: Lina nerelerdesin ??

peer melyon

Valla Nahnucan‘da gördüm girdim baktım, güzel geyik dönüyor.

Patronun dediği gibi “Bir milyör hit size feda olsun canlarım benim” :D :D

Dünyanın en çok hit alan blogu 1 Milyon

çok pis kopya çekerim :D

Mutfak'tan sesler korosu...

Duvar Kağıdı
arada sırada işlerden fırsat bulup kendi mutfağımızada uğruyoruz. Mutreft.com‘u özüne döndürme çalışmaları hızla sürüyor. Yakın bir gelecekte tekrar eskisi gibi weblog hayatına geri dönecek :)
[+]1024×768
[+]1280×960
[+]1280×1024

Uyanık pazarlamacı ve Öss Pencili :P


Bir çok blogta yazıldı çizildi bu konu son olarak bizde Bildirgec‘te geyiğini yapmıştık. Bugün gene bloglarda gezerken bunu gördüm, uyanık insanımız nasılda pastadan pay kapmak için uğraşıp duruyor :)

Sevgili junkie inat öss’de ben herkeze başarılar diliyorum, nasıl olsa ben girmicem sınava :D

Nedir durum abi?

Bugün Bursa oldukca ıslak bir gün geçiriyor, ve bunun ilk nasibini alanlardan biri de benim sabahın köründe sırılsıklam işe gelmek de farklı bir duygu, taksi dolmuşlarla uğraşılmıyor en yakın zamanda arabamı almam lazım.

Geçen pazar günü O ağacın altında buluştuk, çok güzel bir toplantı oldu, 4 mekan değiştirdik :) en son kendimizi Çekirge’deki Saklı Bahçede bulduk :) Konuştuk/tartıştık neticesinde her ay buluşup durum değerlendirmesi yapma kararı aldık. Güzel güzel projeler konuştuk. Toplantıya kimler geldi diye soracak olursanız.

1. Mutreft – Ben :D
2. omerbalyali –Ömer Balyali
3. UmutH – Umut Kardal
4. İdris – İdris
5. Hizir – Hızır Seven
6. İstemci – Ahmet Şenocak
7. Taci Tirsak – E. Murat Ünal
8. Recep Oruç – Recep Oruç

Toplantı konusu burada, gelicez diyip gelmeyen bir dünya arkadaş oldu, gerçekten çok şey kaçırdılar.

Fındık Kabuğuna Ufuk Yayla yazmış çok gülüm.

Thunderbird 1.5

Dün tekrardan Thunderbird‘i kurdum bilgisayarıma, en son 3 yıl öncemi ne kurmuştum, rss beslemeleri çok hoşuma gitti. Şiddetle tavsiye edilir. Tavsiye derken Umut Bursa.net Seri ilan kısmını açmış, elimizde ne var ne yok sattıracak bize :P