Pages

Ne bu kardeşim?

Bildiğiniz gibi geçtiğimiz günlerde Beyaz Perde‘yi Mynet satın aldı. Alır almazda siteyi reklama boğdu, bu ne kardeşim, web sitesinde bu kadar reklama abanmak neyin nesi? web sitelerinde reklam alanlarının bir standartı var kardeşim bunların dışına çıkarsanız hızla ziyaretci kaybına uğrarsınız. Nitekim bunlardan Biride benim daha önce zevkle girip gezdiğim Beyaz Perde’ye şimdi girmek bile istemiyorum (!) Mynet gibi kurumsal bir firma acaba beş parasız mı kaldıda böyle bi reklam alanı açma gereği duydu? Yazık diyorum kendilerine. Bir site daha, fazla Para uğruna mahvedildi…

BarışaRock'ta Buluşalım

barisarock_afisi_r2_c2.jpg
Bu hafta sonu arkadaşlarla BarışRock‘a gidecez. 60’slar grubundayız :D

Barışarock Nedir?
Barışarock 26-27 Ağustos tarihlerinde Sarıyer Mehmet Akif Ersoy Piknik alanında yapılacak. Bu dördüncüsenemiz, geçen yıllarda da yüzlerce aktivistin katılımıyla örgütlendi Barışarock.

Barışarock sadece bir konser değil, bir festival, bir eylem…
Sahnede müzik varken, alanda yapılacak tiyatro, sinema, söyleşilerle derdi olan ve ifade etmek isteyenler için bir kürsü olacak Sarıyer.

Barışarock, gönüllüler tarafından örgütleniyor. Her Çarşamba İstiklal Caddesinde Karakedi Kültür Merkezi’nde 19’da bir araya geliyor, ne yaptığımızı ve ne yapacağımızı konuşuyoruz.

Kararlarımızı toplantılarda ve uzlaşarak alıyoruz. Birbirimizi ikna ederek ilerliyoruz. Bütün aktivistler eşit söz hakkına sahip, dileyen katılabilir.
Katılım bireyseldir, herhangi bir kurum-örgüt temsiliyeti üzerinden yürümüyoruz.
Karşı olduklarımıza karşı olanlarla, bir eylemi birlikte hayata geçirmek istiyoruz.

Şimdi yaz sonundaki bu büyük eyleme hazırlanmak gerek… Müziği alıp satmayanlar, müziği yapanlarla birlikte, barış isteyenler, başka bir dünyaya çapkınca göz kırpanlar, arsız muhalifler, biz yaramaz çocuklar 26-27 Ağustos’ta Sarıyer Mehmet Akif Ersoy Piknik Alanı’ndayız. Ki gelen meydanlarda bağırmak ve sokak başlarında adını anmak vaktidir… Gelen şarkı söyleme, tiyatro yapma, muhalefet icra etme, karikatür çizme, barış için bin turna uçurma, çakırkeyif olma, kamera obscura ve şenlik ve şenlik ve şenlik mevsimidir.

Hadi gelin buluşalım….

Taksim Bir iki

Bu pazar gününün büyük bir kısmını İstiklal’de geçirdim biraz can sıkıntısı biraz merak birazda vakit geçirmek için altını üstüne getirdim :)

dsc_0034_r2_c2.jpg
Akşam Anıl ve Doğan ile buluştum beraber Joker’e gittik (Anıl zorla götürdü :P ) takıldık birazcık orda, ardından İdea Open Soure Center‘a gittik Linux Suse (10.1) Dvd’si aldım bir tane fırsatını bulunca kurcam pcye :)

Writtteen geldim postta Gidiyom

Saçma bir başlık olduğunu farkındayım, ama sulanmış bir beyine, başlık düşünecek değilim. beğenmezsem sonra değiştiririm, hem kimene ki burası benim çöplüğüm istediğim başlığı atarım kardeşimmm :P

Yeter bu kadar cıvıttığım biraz toparlıyalım durumu. İstanbul’a yavaş yaşaş alışıyorum galiba :) artık suyun tadı o kadar berbat gelmiyor :P Şu günlerde Fitness Center’lara ilgim arttı, üsküdarda aradım bulamadım, sıra geldi ümraniye tarafına umarım orada bulurum :) 6-7 ay takılmayı düşünüyorum, bilgisayar başında oturmaktan iyice paslandım, dün arkadaşlarla basketbol oynamaya gittik, resmen döküldüm, 15 dakida nefesim kesildi. Benim gibi bi adam için çok rezil bir durum, eski performansıma güvenip iddaya girdim bana ders oldu :) bir an önce spor’a başlasam iyi olacak, zaten proje kampına girdiğimiz için akşamları bir kaç saat spor iyi gelecektir :)

Ümraniye – Üsküdar da bildiğiniz spor salonu varsa yazınız anacığım :)

Yolunacak kaz aranıyor.

“On dakikada web sitesi, herkesin web sitesi(!) olsun”
Eğer ben bir kazım ve yolunmak istiyorum diyorsanız sizi hemen şöyle alalım.

Atom Karınca oldum ben :)

Yeni bir şehir
Yeni bir iş
Yeni bir hayat
Kısacası YENİ bir ben :D